Härliga sommar...

Igår så var det fullrulle hela dagen igen :) Till avesta och inhandlade mera skor, denna gången blev det två par till johan och sedan slant det med ett par till mej också :) Sen iväg och åt lunch med Ylva, Tina och co. Efter det så hämtade jag upp Alexandra och så blev det årets första lappensglass, mums!

Idag är Stina på dagis, första gången på över två veckor, Behövligt kan jag säga.
Jag och sallan glider mest bara runt, ska ta och ringa några samtal sen ska vi gå ut så Sally får sova i vagnen och jag ska rensa lite vid rabatten. På eftermiddagen bär det av mot Säterdalen i det fina vädret!

Jag blir bara mer och mer övertygad om att jag har belönats med dom finaste, underbaraste barnen i hela världen, jag frågar mej ofta vad jag gjort som är så himla bra för att förtjäna dessa små solstrålar! Min stolthet och min lycka <3























Kommentarer
Herre

Fyfan va grymma kort! Stiligt

2012-05-29 @ 00:40:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0