dags igen då.

Dom där Skit sprutorna är tagna 😯 stackars lillskruttan, hon var inte alls nöjd över tillvaron ! Med all rätt, tur som tusan iaf att vi har världens bästa Bvc "tant" ! Efter sprutorna har hon sovit mest hela dagen och nu på kvällen var hon varm och tempen visade 39.2 😕 gör ont i mej av bara tanken, stackars liten 💖 och självklart blir jag tok orolig och rädd så Johan får lugna mej 😂 herregud emma hant du 3 ungar tidigare som haft feber ? Jo men....hon är ju sååå liten. Annars har det varit en bra dag, givande dag på babyträffen ! Biblioteket var dit och informerade om lite böcker och sedan kom bvc och pratade mat och självklart andra trevliga mammor med söta ungar👍 Sen åkte vi hem och mötte upp Stina som kom från skolan, sedan ringde en kompis till henne som kom hit och lekte, Sally åkte med sin bästa kompis hem från dagis idag och kom hem helnöjd som alltid😄 Jag har mest sprungit runt och plockat sedan vi kom hem. Tvätt, bädda rent, diska, laga mat, sånt där vardagligt jädra tjafs som man gör varenda dag som jag alltid komma sucka lika högt åt varenda gång jag kommer göra det men alla som känner mej vet att jag inte klarar av att ha saker framme eller disk i disken, tvätt i tvätt korgen, "allt har sin plats" "pedant" "kontrollbehov" Långstrump, jag är förjävla hemsk, fråga Johan😂
 
 
Johan åkte in till bibblan och lånade böcker åt barnens om jag vela ha efter informationen där från BVC, kan verkligen rekommendera dessa två böcker Orättvist av Åsa Mendel, en författare som har en serie böcker för barn om känslor, just denna boken riktar sej väll mest till syskon som tycker att mamma och pappa behandlar orättvist, jag ska absolut se över vad hon har för fler böcker om känslor, Svea och Sally gav den iaf 👍 upp. Sen var det Viggos ord, kan inte säga så mycket om den än mer än att den verkar super för barn som älskar att sitta och peka och prata runt i kring i boken då det är jätte många bilder! Recension från barnen på den kommer ! :)
 
 
Nu är det dags att sova, trodde på en jätte tidig kväll ikväll, ack så fel jag hade, igen, att jag aldrig lär mej Föräldrasamtal med Stina i morgon bitti kl 8, sedan är det besiktning av mamman själv på vc vid 10 och sedan hämta stina och hennes kompis vid bussen och göra iordning för innebandy, känns som jag inte behöver bli rastlös imorgon heller ! Lyckligt lottade till mina 4 fina 😍Få se om Saga kan sova i natt när hon är dålig 😟 Håll tummarna för att hennes feber är borta tills imorgon😍
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0