Magiska boken 💎

Mitt livs första magiska bok har jag fĂ„tt idag, av Ă€lskade Stina sĂ„ roligt att höra henne sitta och berĂ€tta hur man mĂ„ste trycka pĂ„ knappen och sĂ€ga dom magiska orden, abra kadabra sim sallabim magiska boken öppna dej sĂ€g vem som vackrast i vĂ€rlden Ă€r osv osv, det svĂ„ra var att det var olika magiska ord varje gĂ„ng sĂ„ det Ă€r inte jĂ€tte lĂ€tt att öppna denna boken ! 😂 men nĂ€r man vĂ€l gör det fĂ„r man komma in i Stinas fantasivĂ€rld full av teckningar och skapelser sĂ„Ă„ roligt 😍 Idag har jag hunnit med att trĂ€ffat en gammal barndomskompis och hennes dotter och lunchat med dom, hur kul som hellst. Annars har jag tillbringat dagen pĂ„ biblioteket, i vĂ€ntan pĂ„ juristen försökte jag plugga lite i nĂ„n mysig soffa dĂ€r, efter nattens dĂ„liga sömn slutade det med att tjoff sĂ„ Ă„kte huvve fram och sĂ„ slumra jag till och upp med ett ryck och försökte lĂ€sa och poff sĂ„ for huvve bak och dunka i blombrĂ€dan bakom sĂ„ jag vakna till och ruska pĂ„ mej och sen tjoff sĂ„ Ă„kte huvve fram igen, dĂ„ blev det akut medelande till sussi för att höra om hon befann sej hemma och tillgĂ„ng till kaffe fanns och det gjorde det 👌 sĂ„ dĂ„ Ă„kte jag dit och slog ihjĂ€l sista timmen innan juristen skulle komma 👍kunde ju inte sitta dĂ€r pĂ„ bibblan och skĂ€mma ut mej 😅 sen hem och greja och hĂ€mta sally och stina som vart med farmor till Avesta. Nu ska Jag ta och vĂ„ldgĂ€sta karln i soffan och hoppas pĂ„ att femman snart ligger pĂ„ jĂ€sning 😂🙈🙊💑
Hur glad blir man inte nĂ€r man Ă€r pĂ„ vĂ€g hem och fĂ„r denna skönheten skickad Ă„t sej pĂ„ mms 😘


Kommentarer
Anonym

Omg!!!! Hahahahaha /////Elin!

2015-11-10 @ 09:37:25


Kommentera inlÀgget hÀr:


Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0