Blåkulla 😨

Innebandyn gick ju toppen, Sally fick följa med och kolla på storasyrran så hon var helnöjd när vi åkte hem och lite avensjuk 👍 😄 så då gav jag på förslag att vi kunde hyra gympasalen och så kunde hon ha bandykalas när hon fyller år, nej hon skulle ha gympa kalas, den fröken älskar verkligen sin gympa 😊 och vilka skulle hon bjuda, ni vet när man dra den där ramsan så där retaktigt "du kan inte ta mej" så berättade hon att hon skulle bjuda sina gympa fröknar, undra om dom kommer?  😂 sen var det självklart bästa kompisen och några till. Och eftersom Stina och Sally fyller samma dag och Stina sagt att hon vill ha disco så passar ju det perfekt på kvällen i gympasalen !👌enda problemet där var att det inte fanns några snygga killar på hennes skola! 😜 även fast jag fått berättat att hon är en av små tjejerna som ligger vid gungorna och skriker på en kille i 5an (För han är så jädra snygg) att han ska komma så får han en kyss 😂 nu tror jag kanske inte att denna killen är så sugen att gå på ett disco med dessa småtjejer som ligger varenda rast och skriker att dom vill gifta sej med honom men nog vet jag att hon tycker att det finns en och en annan snygging hon kan stå i hörnet i gympasalen tillsammans med tjejerna och fnittra åt hur "kär" hon är i och hoppas på att bli uppbjuden, medans killarna sitter på en rad stolar och dinglar med benen och käkar popcorn och undrar vad tusingen brudarna håller på med där borta i hörnet 😂 (stina fick även en redig utskällning av sally när Hon sa att det inte fanns några snygga killar, då skrek hon med arg röst att STINA så där får man väll inte säga, nu får du säga att dom är fin och bjuda dom på de bredaste bondmålet du kan tänka dej ) 😂
 
Inte kom jag i säng i tid i dag heller men hade ju inte gissat på det heller så!  😂 bar in svea till hennes säng och stoppade om dom andra 2 och då fick jag se att vi tydligen fått påhälsning från blåkulla här hemma 😨
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0