Utkast: Nov. 19, 2015

Just nu är mitt liv extrem stressigt Och jag hinner knappt med själv men snart är det nog lugnt igen så jag kan ta mej tid och skriva ! :)

Blev så fruktansvärt extremt glad idag så jag börja grina, för första gången mitt liv har jag fått blombud ! Precis vad jag behövde denna skit dagen och precis vid den tidpunkten. Den damen kan hon, finaste Mikaela och även Daniel och lilla R 😍❤

Just nu sitter jag med hela bordet fullt i papper samtidigt som jag letar en fullmakts mall för dödsbo (tror jag hittat en bra) och även lagar nån jävla kött gryta, vafan jag nu skulle börja med det mitt i allt för!

Idag är ingen vanlig dag utan idag är det min fina Mammas födelse dag, en fruktansvärt jobbig dag och jag försöker göra för att bara förtränga den!

Grattis på födelsedagen världens finaste mamma!😍 jag hoppas att pappa har firat dej ordentligt och att ni rockat loss till nån gammal slagerdänga ❤ Jag älskar och saknar er!

Snart dags för mej att trycka lite mat, blir väll full av rödvinet i grytan.
 
 


Kommentarer
Anonym

Duktig du är

2015-11-19 @ 23:25:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0