Hektiskt

Herregud säger jag bara vilket hektisk liv jag haft dom senaste 2 veckorna, det gillas! Har vart helt slut på kvällarna så det har inte alls blitt av och skrivit nånting här, tji fick ni  :)
Idag har jag vart i väg till Avesta och fyndat en massa skor, utförsäljning på skoaffären där då dom gått i konken :) 3 par skor till Stina och 2 par skor och en plånbok till mej. Yummy!

Kvällen har bestått av massa mys med Stina på soffan ,Sallan somnade tidigt, men Stina har blivit en liten nattuggla så vi slog på en film, Elliot 3 och låg och kramades en massa, underbart<3

Nu ligger jag på soffan som en strandad val efter att försökt motat bort huvudvärken med massa godis och x antal glas cola, det funkade!

Nu ska jag ta och komma på en bra lösning hur jag snabbast möjligast ska ta mej in till sängen för att krypa ner där och natta kudden, rulla eller ringa bärgningsbil?

Slänger in en massa blandade bilder från dom senaste dagarna.

Kärlek till mina <3




Stina åker griståget med Alice, hon var så glad lilla skruttan, man blir helt varm i mamma hjärtat av den lyckan<3



Lycka<3



Är och firar pappa som fyllde 68 år <3



Ebba och Sally blundar båda två :)



Födelsedagsbarnet him self + Kevin och ett stycke Joppa<3



Stina funderar på va tusan morfar får blåbärssoppa i paketet för :)



Sallan äter broccoli och det är smarr :) Älskade unge<3



Min älskade lilla Stina<3



Sally hemma hos nemo och testar på en majskrok :)



Min heta kar, på sin "gamla" cross.



Stina är och kollar när pappa åker cross :)



Jag var tvungen och köra offroad med bilen för att ta oss och kolla på johan när han åkte cross, haha lerit och guppigt var det, trodde aldrig att vi skulle ta oss därifrån, stina tjöt av skratt när det guppade haha :)



Älsklingen på sin nya cross<3



Min snygga kar får avsluta kvällen<3

Och ja jag är fruktansvärt svag för cross kläder, det är ju så snyggt, kolla själv in min joppa! det är en redig kar det mina damer.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0