Min fina vän.

Att veta att jag aldrig mer får träffa dej i detta livet gör så ont, att aldrig få höra ditt skratt, din röst, se ditt anskite eller känna din trygga famn, att aldrig få se ditt kroppspråk när du ska berätta eller förklara nånting eller få dra alla sjuka skämt som vi brukade. skämt som bara vi förstod<3
Du fattas mej, du lämnar ett stort tomrum och ett hål i mitt hjära.
Jag bär dej med mej så länge livet ger mej tid, nära mitt hjärta där har du din plats, när dagen är kommen så ses vi igen min vän, där ångest och smärta inte finns. Jag hoppas min fina fina vän att du har det bra, du är och har alltid vart värd bara det bästa i mina ögon, Tack min vän för alla fina minnen, för alla underbara skratt, för alla samtal, för allt du gett mej. Ett hjärta av guld hade du <3
åhh min fina vän vad jag saknar dej <3 Vila i Frid.

<3






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0