Vardagslyx

Krypit upp i soffan med en ansiktsmask och ska måla naglarna, vardagslyx, helt tyst är det här hemma då mina små kottar sover och joppa är i stan och kollar på fotboll:)
Idag har jag hunnit med lite möten, vart hem till Johans farmor och sen har Pappa och Ebba vart här en sväng så jag klepp pappa, sen brassade jag fort som tusan in till stan och köpte en massa gött till BigBrother så svärmor har vart upp och hållt mej sällskap och tittat på det :) 

Nej nu måste jag fan gå och riva av mej den här masken , kan inte röra ansiktet är helt stel, kan inte ens vrida huvve, jag kanske blir förlamad.....

 

Ebba och Stina, kramkalas<3



Slänger in en bild från igår då fina Kevin var här<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0