Häcken full!

Ja inte ordagrant då utan denna dagen har varit fullpackad av saker att göra, frukost till stajna och kaffe till mamman nere hos svärmor, sen bar det av mot barnloppisen för mej och Ylva, barnen fick vara hemma med pappan ( har en känsla av att det blev lättast så?) :) blev inga 5 minuter för mej som jag trodde igår, utan en nästan 3 timmars lång promenad där inne :) och en hel del fynd, vilket gillas skarpt! Efter loppisen bar det av mot säter och syster yster för mary kay sminkparty, känner mej som en ny människa, hela mitt huvve är nog 1 kg lättare efter dessa produkterna, jag har absolut inget ont att säga om mary kay ! eller jo, kanske lite väl häftiga priser? men ack så bra dom var! och som sagt mina damer, vill ni banta ner huvve en aning så är det bara boka en visning ! :) Efter det hem till barnen, Joppa körde jag in till stan så han får leka av sej :) får se när han behagar komma hem smygandes :) så nu på kvällen har det badats barn och plockat fram kläder för i morgon är det fotografering för mina små guld korn <3



Tänkte att jag skulle köra en sån här finn 1 fel lek :)



Ni har era aningar va?? :)



Korrekt! Det är en fiskpinne som Stina har vart och nallat i frysen och lagt i mammas fina ljuslykt, vad får denna damen allt i från och hela tiden? väldigt uppfinnelserik skrutta det där, hela dan varje dag, flera gånger om dan :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0