Japp här sitter jag...

Ja här sitter jag med skägget i brevlådan kan man väll nästan säga, kl är kvart i 2 och jag borde sova för länge länge sen ! som vanligt, jag vet ju så himla himla väl att mina underbart söta små barn kommer att väcka deras älskade lilla mamma tidigt i morgon bitti, en väldigt trött mamma, men vad gör det när man får se 4 glänsande ögon och 2 leenden fyllda med bus?

Har ni tänkt på en sak? jo att detta är mitt första riktiga blogg inlägg! HAHA Har förökt att förstå mej på det här med blogg så gott jag kan med den tiden som har funnits över i dag, det har resulterat i att jag fortfarande inte fattar nånting :) till det hör även att det krävs en himla konst för att skriva med mitt tangentbord, jajjemen gott folk, pillstina har vart i farten och pillat bort inte mindre än 5 tangenter på mitt tangenbort:) riktigt liten klåfingrig dam den där stina, 3 bärbara datorer har hon redan kasserat under sina 2 levnadsår , min, Farmors och sen Stefan och Tinas, alla är vi några tangenter fattigare, herre min ge den ungen sliter datorer som en annan sliter underkläder (detta är då ett talesätt det betyder inte att jag bytt trosor bara 3 gånger
under 2 år) Nej dags för mej att slå igen dom 2 blå.



Sallan provsitter matstolen för första gången :)



Stina kan ju inte vara värre utan drar självkart till med en provsittning hon med! 



Kommentarer
Emelie

HahA!!!!! Älskade lilla Stina! Tack för att du låtit mosters dator vara hel!

2012-04-20 @ 06:53:11
URL: http://emeliebergqvist.bloggplatsen.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0