Funderarnas dag

Ja i dag har jag haft en sån där riktig funderar dag, på allt, om allt. Jag har sånna ganska ofta:) Vad tror ni om livet? Är allt redan förut betsämmt eller är det upp till var och en och ta det dit man vill ta det? Lever man livet i fullaste grad eller går man bara runt och små fjantar? Jag tror att man själv tar det dit man vill ta det, men att man kanske är för feg ibland, att man är rädd för det okända, eller kanske bara för bekväm? Vågar man bara så tror jag att man kan ta sej hur långt som hellst, innom dom flesta områdena, men sen tror jag även att det finns vissa saker som är förutbestämda, för vissa saker måste ju ha en mening, Jag tror att man har vissa gropar i sin väg som är förutbestämda, både bra och dåliga, kanske för att få bevisa för sej själv hur stark man egentligen är så att man sen vågar ta sej an dom där små sakerna som man annars inte gör? Men jaja nog om det Mr "vad fan ska du med en blogg till och sitta och skriva sånt här skit" Nej dags för denne kärringen att gå och lägga sej, barnloppis imorgon bitti och jag ska göra ett tappert försök att hänga på låset, vi får se hur det slutar, känner jag mej själv rätt ska jag vara glad om jag hinner springa igenom snabbt dom sista 5 minuterna innan dom stänger :) g'natt



min lilla leksing<3








och Sally rally har hittat på sina små knubbiga fossingar<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0