Bortskämd!

Jag hade turen att bli riktigt bortskämd i går, var till Säter en sväng så att pappa fick stämma min gitarr och när jag kom hem hade min underbart vackra andra hälft lagat god mat och tänt ljus, hur bortskämt är inte det? LYX ! Jag vart i alla fall hur glad som helst och detta kommer jag att leva länge på ! :) min underbara fina gulliga bästaste , kuligaste Joppa, kärlek till dej <3



Gårdagen var i övrigt en skit bra dag, fick kort på barnen från både Linslusen och den andra fotografen, sååå fina bilder, ni kommer få se sen :) älskade ungar<3 Sen så hade vi fin främmande av Kevin , rolig liten man det där<3





Kommentarer
Alexandra

MEN va gulligt :D ! Blev det tacos? ;) Haha nejdå!



Svar: Jaaa, den lägenheten skulle vi haft du,jag och barnen ;)

2012-04-24 @ 10:55:27
URL: http://xab.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0