debut träning och bananplättar !

Jag och finaste Alexandra drog oss ett easyline pass på morgonkvisten medans fredric provade livet som två barn förälder och cillade med bacon och Olof :) stina och sally hängde i barnpassningen !:) skit kul var det verkligen och imorgon väntas garanterat träningsvärk ! efter det drog vi hem till A & F gör att käka bananplättar och hämta svea. resten av dagen har bara varit lugn och skön jag och sally sitter och myser i soffan, stina följde med Farmor hem. ont i huvudet och halsen börjar känna mej febrig håller tummarna för att det går över. nu ska jag pussa massa på två av mina fina och invänta pappan i huset <3 g'natt
 
 Smarrigt med banan plättar :)
 

Ett stort S

- Känner en sån tacksamhet över min fina familj, mina älskade barn ! stolthet med stort S över dom och min fina sambo som gör allt för att vi ska ha det bra, en riktig kara karl med andra ord ! idag är magen och hjärtat fyllt med tacksamhet och lycka !

Johoooop:D

Vi gör väll ett försök igen då med denna bloggen ! Håller säkert i tre dar! men det är ju tre dar mer än ingen :D Nu ska jag göra Bacon i ordning för att åka till BVC sen ska vi vidare mot blg och se om vi kan hitta på Stinas snutte som hon måste ha tappat där igår!
RSS 2.0